Veřejné zakázky a nabídky práce
VEŘEJNÉ ZAKÁZKY
Aktuální přehled veřejných zakázek Divadla Spejbla a Hurvínka najdete zde.
NABÍDKY PRÁCE
Divadlo Spejbla a Hurvínka, příspěvková organizace, vypisuje výběrové řízení na pracovní pozici: jevištní technik
Náplň práce:
– montáž a demontáž jevištních dekorací na domácích i zájezdových jevištích
– účast na přestavbách během představení a zkoušek
– obsluha jevištních technologií a mechanizace
– drobné opravy a údržba scénických dekorací
Požadujeme:
– manuální zručnost
– časovou flexibilitu (dopolední i večerní služby včetně víkendů a svátků)
– samostatnost, spolehlivost, dochvilnost, trestní bezúhonnost
– komunikativnost, vstřícné vystupování, schopnost práce v kolektivu
– fyzická zdatnost, dobrý zdravotní stav
– zkušenost s provozem divadla a praxe v divadelním prostředí výhodou
– vyučení v oboru truhlář, tesař, zámečník výhodou
– technické myšlení výhodou
Nabízíme:
– tarifní plat + zákonné příplatky + osobní ohodnocení po zapracování
– práci v prestižní kulturní organizaci
– 5 týdnů dovolené
– další firemní benefity, příspěvek na penzijní pojištění
– možnost být součástí zajímavých uměleckých projektů, kreativní práce
– práce v centru Prahy v příjemném a zajímavém prostředí
Písemné přihlášky zasílejte nejpozději do 28. února 2025 na e-mail: janosek@spejbl-hurvinek.cz. K přihlášce připojte strukturovaný životopis. Vybraní uchazeči budou pozváni k osobnímu pohovoru.
Místo výkonu práce: Divadlo Spejbla a Hurvínka, Dejvická 38, 160 00, Praha 6
Datum nástupu: co nejdříve (příp. dle dohody)
Pracovní doba: nerovnoměrně rozložená pracovní doba
Pracovní úvazek: plný pracovní úvazek 1,0 na dobu určitou s možností prodloužení
Divadlo Spejbla a Hurvínka, příspěvková organizace, vypisuje výběrové řízení na pracovní pozici: pokladní
Náplň práce:
– zajišťování rezervací, prodeje vstupenek, dárkových poukázek a doplňkového zboží
– evidence tržeb v hotovosti, z pokladního terminálu a pravidelné zpracovávání vyúčtování
– vystavování faktur za hromadné objednávky
– poskytování plného servisu zákazníkům divadelní pokladny – informace o repertoáru, doprovodných akcích, doporučení, aktivní prodej vstupenek (osobně, telefonicky, e-mailem)
– zodpovědnost za vyúčtování prodeje doplňkového zboží a za prodejní a skladovou evidenci zboží
– úzká spolupráce s obchodním oddělením, spoluzodpovědnost za plnění obchodních cílů
Požadujeme:
– min. středoškolské vzdělání
– dobrou znalost práce na PC
– základní znalost anglického jazyka (kontakt s anglicky mluvícími diváky)
– znalost pokladního systému Gemini výhodou
– časovou flexibilitu (dopolední i večerní služby včetně víkendů a svátků)
– samostatnost, spolehlivost, administrativní a organizační schopnosti, bezúhonnost
– komunikativnost, příjemné a reprezentativní vystupování, proaktivní přístup a schopnost pohotového jednání
– zájem o divadlo
– zkušenost s provozem divadla a praxe v divadelním prostředí bude výhodou
Nabízíme:
– práci v prestižní kulturní organizaci
– 5 týdnů dovolené
– další firemní benefity
– možnost být součástí zajímavých uměleckých projektů
– práce v centru Prahy v příjemném a zajímavém prostředí
Písemné přihlášky zasílejte nejpozději do 14. února 2025 na e-mail: novak@spejbl-hurvinek.cz. K přihlášce připojte strukturovaný životopis a krátký motivační dopis. Vybraní uchazeči budou pozváni k osobnímu pohovoru.
Místo výkonu práce: Divadlo Spejbla a Hurvínka, Dejvická 38, 160 00 Praha 6
Datum nástupu: březen 2025 (příp. dle dohody)
Pracovní doba: nerovnoměrně rozložená pracovní doba
Pracovní úvazek: práce na HPP (úvazek 1,00) na dobu určitou s možností prodloužení