Veřejné zakázky - Výstava radnice
Divadlo Spejbla a Hurvínka Vás vyzývá k podání nabídky na plnění zakázky malého rozsahu
(mimo režim zákona č. 137/2006Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění)
-
Identifikační údaje zadavatele:
Divadlo Spejbla a Hurvínka
zastoupené Mgr. Helenou Štáchovou
ředitelkou
Dejvická 38/919
Praha 6, 160 00
IČO: 00064360
DIČ: CZ 00064360
Bankovní spojení KB Praha, č.ú.2338021/0100
-
Informace o druhu a předmětu veřejné zakázky
Druh veřejné zakázky:
Veřejná zakázka malého rozsahu na služby
Předmět veřejné zakázky:
Realizace výstavy „90 let s Hurvínkem“,
(Výroba, instalace, deinstalace, přeprava),
která se uskuteční ve výstavních prostorách Staroměstské radnice
(Křížová chodba a Rytířský sál), Staroměstské náměstí, Praha 1, ve dnech 12. 5. 2016 – 27. 6. 2016
-
Zadávací dokumentace
Průvodní zpráva - Příloha č. 1
Výkresová dokumentace – Příloha č.2
Příloha č. 3 - Tabulka
Grafika je nedílnou součástí expozice a podklady k tisku budou zhotoviteli dodány do 15. 4. 2016.
Doba plnění:
předpokládaný termín výroby výstavy 23. 03. 2016 - 30. 04. 2016
předpokládaný termín instalace výstavy 01. 05. 2016 – 11. 05. 2016
předpokládaný termín demontáže výstavy 27. 06. 2016 – 30. 06. 2016
-
Lhůta a místo pro podání nabídek
Lhůta pro podání nabídek končí dne 11. 3. 2016 v 11,00 hodin.
Nabídky se odevzdávají na adresu zadavatele: Divadlo Spejbla a Hurvínka, Dejvická 38, Praha 6, 160 00.
-
Údaje o hodnotících kriteriích
Základním hodnotícím kritériem je nejnižší nabídková cena v Kč.
-
Způsob zpracování nabídky a nabídkové ceny
Nabídka bude předložena v jednom originále v českém jazyce.
Zájemce v nabídce předloží návrh kupní smlouvy, podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem zájemce.
Nabídka musí být doručena v neprůhledné, uzavřené a neporušené obálce,
která bude výrazně označena „VEŘEJNÁ ZAKÁZKA RADNICE – NEOTEVÍRAT!“
Nabídka bude obsahovat:
Nabídkovou cenu rozdělenou na:
a) výroba výstavy
b) zabalení a naložení vyrobené výstavy, přeprava a vyložení na Staroměstské radnici
c) zabalení, naložení a přeprava kulis a loutek z DSH, Dejvická 38, Praha 6
na Staroměstskou radnici a tam jejich vyložení
d) zabalení, naložení, přeprava a vyložení 14 ks skleněných vitrin
(7 vitrin 70x70 a 7 vitrin 70x140, vše výška 220 cm)
ze skladu Muzea hlavního města Prahy, Pod viaduktem 2595, 155 00, Praha 5
na Staroměstskou radnici a zpět do skladu Muzea HMP po skončení výstavy
e) instalace výstavy
f) deinstalace výstavy
g) zabalení a naložení výstavy (loutek, kulis) na Staroměstské radnici,
jejich přeprava a vyložení v DSH, Dejvická 38, Praha 6
h) částečná likvidace výstavy
Celková nabídková cena bude stanovena jako nejvýše přípustná cena
včetně všech poplatků a veškerých dalších nákladů spojených s plněním veřejné zakázky.
Cenu uchazeč uvede bez DPH a s DPH.
-
Platební podmínky
Cena za plnění veřejné zakázky bude zadavatelem uhrazena v české měně.
-
Práva zadavatele
Zadavatel si vyhrazuje právo:
- odmítnout všechny předložené nabídky a neuzavřít smlouvu s žádným uchazečem,
- zadávací řízení na veřejnou zakázku zrušit v souladu s ustanovením § 84 zákona,
- nevracet uchazečům podané nabídky,
- neposkytovat náhradu nákladů, které uchazeč vynaloží na účast v soutěži na veřejnou zakázku
-
Dotazy k zadávací dokumentaci
Dotazy k zadávací dokumentaci je možno podat.
Kontaktní osoba je architekt výstavy MgA Jan Bažant PhD - email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.,
tel. 777305458
-
Otevírání obálek s nabídkami
Otevírání obálek s nabídkami proběhne 16. 3. 2016 .
- Zadavatel si vyhrazuje uveřejnit oznámení o výběru nejvhodnější nabídky na svém profilu (www.spejbl-hurvinek.cz) do 18. 3. 2016.
Kontaktní osoba zadavatele: Ing. Stanislava Karlovská , tel. 224 313 297, e-mail Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
V Praze 15. 2. 2016 Mgr. Helena Štáchová
ředitelka Divadla Spejbla a Hurvínka
Ke stažení: